7/15/2014

Dlaczego bloguję (Sen Mai [2] wyzwanie blogowe)

{źródło:pinterest}


Piszę. Otwieram przeglądarkę, wpisuję nazwę i patrze na puste okno. Wybieram odpowiednie zdjęcia, zamieszczam je i publikuję. 

Pisze to złe słowo. Pokazuję. - lepsze! Tworzę zdjęcia atomów, które przyklejam, szydełkuję i układam jak coś z niczego. Zaczęło się od całej sterty zakładek blogów które uwielbiam, potem ja również chciałam publikować to, co robię i w jakiś sposób się rozreklamować. Chciałam byś po przez taką reklamę kupowała moje rzeczy i aby one służyły Ci lata. Pocztą pantoflową roznosiła informację o nich koleżankom, a ja miałabym pełne ręce roboty w wykonywaniu zamówień. Bloguję ponieważ chcę by praca była moją pasją. 








Ula na swoim blogu SEN MAI ogłosiła wyzwanie 
w którym chciałam wziąć w udział. 
Super pomysł, dziewczyno! 

Temat na dziś: Dlaczego bloguję.

1 komentarz:

  1. O tak, aby praca była pasją, to marzenie każdej rękodzielniczki :-)

    OdpowiedzUsuń

LintWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...