7/14/2014

Etymologia nazwy mojego bloga (Sen Mai - [1] wyzwanie blogowe)





Ula na swoim blogu SEN MAI ogłosiła wyzwanie 
w którym chciałam wziąć w udział. 
Super pomysł, dziewczyno! 

Temat na dziś: Historia nazwy mego bloga. 


Dlaczego nazwą mojego bloga jest Gabridou? 

Nie myślałam długo nad nazwą dla swojej strony. Jest to po prostu zlepek pierwszych liter mojego imienia i nazwiska. Mało kreatywne, wiem. Pasowały one do siebie doskonale, a same słowo jest przyjemne dla ucha i jest doskonałym znakiem rozpoznawczym dla mnie.Jest mi na to na rękę. Najlepsze według mnie są proste rozwiązania szczególnie w marketingu. GABRIela DUlian - Gabridou. Ach! A dlaczego właśnie to "ou"? Zapomniałabym i tego wytłumaczyć. Znajoma po zrobiła literówkę pisząc ową nazwę i tak zostało.

Określa ją numerologiczna 5, mająca duży potencjał jak i spore zagrożenie. Nic nowego (śmiech). Owa liczba symbolizuje szeroki wachlarz możliwości i zainteresowań i potrzebę zmian. Na razie jeszcze nie wiem co to oznacza, ale powiem wam jeśli to odkryję. 

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa nazwa bloga! I zgadzam się - najlepsze są najprostsze rozwiązania :-)

    OdpowiedzUsuń

LintWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...