9/19/2013

Stare prześcieradło, pompony i inne potwory

Oficjalnie mówimy na nią: prześcieradło. 

Dziwna nazwa jak dla przeuroczej chusty, nieprawdaż? A to dlaczego? Ponieważ pierwotnie była miękkim prześcieradłem w małowidocznie prążki. Nikt by o tym wcześniej nie pomyślał. Zrobiłam ją w lipcu, na maszynie przyjaciółki (która mnie nie lubiła, ale Emilii również nie lubiła, wiec mogę jej to wybaczyć). Farbowana ręcznie barwnikami do tkanin w kolorze indygo w technice shibori. 
Nie byłabym sobą gdybym nie przywiozła jakiegoś ręcznie robionego prezentu z wyjazdu! Nie byłabym również sobą gdybym nie zrobiła innych prezentów ;) Prezętuje wiec bransoletki dla Żeglarza: jedna stworzona z białego sznurka z węzłem płaskim. 

(Nota bene, podłoga u Emilii jest bardzo fotogeniczna. Cała jej pracownia jest z resztą bajeczna!)


 Od pewnego czasu zamierzam zacząć robić takie chusty na większą skalę do mojego sklepu na dawandzie i decobazarze. Jak myślicie, w jakich kolorach? Czy będa się podobały szerszemu gronu?

7 komentarzy:

  1. fajny kolor :) w jakich kolorach? ja uwielbiam zielony i żółty...
    Osobiście do mnie pompony nie przemawiają ale może przy bliższym poznaniu byśmy się polubili
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta chusta:) Mi by sie podobała jakaś wzorzysta: razem czerwień, granat, czerń, zieleń z czerwonymi pomponami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę u mnie i rady - będę ćwiczyć aż szycie zacznie mi wychodzić :)
    Chusta z tymi pomponami wygląda świetnie :) To doskonały pomysł, by zrobić takich więcej!
    A to trójkątne pudełko jest bardzo intrygujące - jak zawiązać na takim kokardę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pinterest.com/pin/186758715770020181/ - tutaj jest przydkład. Coś takiego zrobiłam. Byłoby mi prościej gdybym ten przykład widziała, a tak to kombinowałam :P

      Usuń
  4. Chusta jest świetna! Tkaniny w różnych kolorach w tej samej technice farbowania, część z pomponami, a część z frędzlami zaproponowałabym chyba :-)

    OdpowiedzUsuń

LintWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...